Hei Trond,
Jeg forstår deg ikke. Selvfølgelig leste jeg innlegget ditt. Jeg har
heller ingen interesse av å støtte dårlige produkt, uansett hvem som
kommer med dem.
Men poenget mitt er at det gikk ganske greit å få treff på det firmaet
du søkte etter. Som deg prøvde jeg også "høegh leif" under de hvite
sidene, bare med den forskjell at jeg fikk ett treff på det søket. Når
en forsøker å nå et firma, synes jeg det er ganske intuitivt å sette
inn etternavnet under gule sider. Det var aldeles ikke så håpløst som
det du ga uttrykk for i din epost.
Ellers synes jeg du trekker utrolige konklusjoner av det jeg skriver.
Ut ifra det du skriver, har du allerede konkludert med at
180-tjenesten på web er elendig. Det betyr i mine ører nærmest
ubrukelig. Noe du påviser med et eksempel.
Jeg tar tak i dette eksemplet og sier at det faktisk ikke er så ille,
og at vi ikke ennå kan trekke den konklusjonen du legger opp til.
Derved får du det til at jeg kommer med en programerklæring fra
administrasjonen om at det ikke er grunnlag for å kreve et bedre
brukergrensesnitt av Telenor og ihvertfall ikke ta noe initiativ for å
bedre dette.
Jeg synes du er utrolig flink til å utlede ting som andre ikke har
sagt, og liker svært dårlig å bli lagt ord i min munn jeg verken har
skrevet, sagt eller tenkt.
Trond, jeg er NTNU-ansatt. Det betyr at vi er på samme side. Vi har
alle interesse av et atskillig bedre brukergrensesnitt på tjenesten
enn det vi har idag. Hovedspørsmålet nå er om tjenesten er så dårlig
at vi ikke kan stenge adgang til 180-nummeret? Det er dette spørsmålet
vi er uenige i. Dessuten vil vi alle kunne nå 180-tjenesten via
sentralbordet vårt.
Jeg ser ingen grunn til at vi skal ha en polemikk om hvordan
administrasjonen tenker. Vi ønsker en best mulig tjeneste til lavest
mulig pris. Det regner jeg vi alle er interesserte i.
Hilsen
Olav Bøhnsdalen
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 20-12-01 MET