PROST-moenstring av dr.ing. og diplomprosjekter

skoge@chembio.ntnu.no
7 Nov 2000 16:32:57 +0100

Til PROST'ere og diplomkandidater (faglærere vennligst videresend)

PROST er et styrkeområde i prosess-systemteknikk med deltagelse fra
3 NTNU-institutter (med proff'ene Skogestad, Hertzberg, Foss, Hovd og
Gundersen), 2 SINTEF-avdelinger (prosess og regulering) samt 6 medlemsbedrifter
(ABB, Borealis, Energos, Hydro, Nycomed, Statoil). For mer info se:
http://kikp.chembio.ntnu.no/research/PROST/

Vi planlegger å holde en mønstring av våre studenter - både for
informasjon/rekruttering for medlemsbedriftene og for informasjon internt.

Invitasjonen vil gå til PROST-miljøet samt medlemsbedriftene.

Planlagt dag: Tirsdag 28. nov.
Sted: Realfagbygget

Foreløpig program

10.00-10.30 Registrering
10.30 Velkommen/introduksjon
10.35 Orientering om diplomprosjekter (max. 4 min hver)
11.45 Diskusjon/spørsmål
12.00 Lunsj
12.45 Orientering om pågående dr.ing. prosjekter (max. 5 min hver)
14.00 Diskusjon/spørsmål
14.15 Forslag/innspill/kommentarer fra industrien om oppgaver
14.30 Slutt

Vi kan evt. også ha postere.

Hver presentasjon bør inneholde:

1. Kort CV (navn, bakgrunn, interesser, planer (ledig arbeidmarked))
2. Prosjektet (inkl. Tittel, veileder, periode)
   (max 2 stk - 1 stk. bør vise prosessen).
   Ta med info om programvare som benyttes (Matlab, gProms, Hysys, etc.)
3. Status/konklusjon/videre arbeid

DVS. VI ØNSKER AT ALLE DR.ING. OG DIPLOMSTUDENTER SOM ARBEIDER INNEN OMRÅDET
SKAL PRESENTERE SITT ARBEID (ca. 4-5 min hver).
VENNLIGST SEND BESKJED OM NAVN OG TITTEL TIL:
    Frode.Martinsen@itk.ntnu.no

-Hilsen Sigurd Skogestad