Prost-nytt

skoge@chembio.ntnu.no
27 Oct 2000 18:34:37 +0200

Hallo PROST'ere,

Som dere ser av en annen mail har min nye bok i prosessteknikk akkurat
kommet ut. Så nå skjønner dere kanskje hvorfor det har vært så mistenkelig
stille fra min side den siste tiden.

La meg samtidig fortelle at vi planlegger et

PROST-seminar
Tid: onsdag 24. januar.
Sted: Granfos konferansesenter, Oslo (10 min. gange fra Lysaker stasjon)

Tema blir relativt generelt "prosess-systemteknikk" og vi ønsker å samle
folk som arbeider innen miljøet og fortelle om hva som skjer (både
her i Trondheim og andre steder). Ved å holde møtet i Oslo håper vi å nå
også noen nye folk og firmaer.

Vennligst kom med innspill for møtet til meg eller Thor Mejdell.

-Hilsen Sigurd

Sigurd Skogestad, professor og instituttleder Tel: +47-7359-4154
Institutt for kjemisk prosessteknologi Fax: +47-7359-4080
NTNU sigurd.skogestad@chembio.ntnu.no
N-7491 Trondheim www.chembio.ntnu.no/users/skoge