Du verden! Her er det sikkert mye bra, men hva er det Kollegiet
egentlig skal ta stilling til? Ligger dette innenfor universitetets
funksjons- og ansvarsområde, eller er det egentlig et kommunalpolitisk
tiltak? Dersom det er snakk om midler til et forskningsprosjekt er det
vel greit om Kollegiet vurderer å omdisponere forskningsmidler til
formålet, på linje med andre nye satsingsområder. Eller skal Kollegiet
vedta å operasjonalisere systemet innenfor NTNU-samfunnet? Skal det i
tilfelle være selvfinansierende tilsvarende et eksternt finansiert
oppdrag, eller skal NTNU omdisponere egne ressurser til formålet. Hva
skal vi i tilfelle slutte å gjøre, hvem skal se seg om etter nye
oppgaver?? Hva omfatter begrepet "bilflåten", er det biler for
privatkjøring til/fra jobb eller er det NTNUs tjenestebiler i alle
varianter?
Jeg har rett og slett problemer med å se en konkrete tilnærming og
hvilken gevinst vi kan forvente. Jeg synes videre du gir svar på en
del spørsmål som for meg og i min hverdag fotoner seg anderledes enn
du i din. Er kollektivtransport et enklere og mer anvendelig tiltak?
Mitt forslag er derfor at du blir mer konkret og formulerer en klar
målsetting, samt beregner ressursbruk, risiko og eventuelle
omprioriteringer.
Kristin Dæhli
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 20-12-01 MET