Re: Rapport fra CAPE Forum 2002.

From: Morten Hovd (morten.hovd@itk.ntnu.no)
Date: Mon Feb 18 2002 - 23:26:20 MET

Sigurd,

NEI, han sa absolutt, mange ganger 700 MEuro. Jeg har bare hans ord for at
dette er realistisk, men i følge ham var dette ikke spesielt stort for et
EUREKA-prosjekt. Det høres ut som om dette er penger som nesten "ligger på
bordet", men finansieringen er i stor grad nasjonal, så det er ingen
automatikk i at vi i Norge får penger selv om hovedprosjektet går etter
forventingene.

Jeg har ikke prøvd aktivt å finne noen industri-interessenter til dette
ennå, forhåpentligvis reagerer noen PROSTere på rapporten. Jeg har
tidligere oppfattet fra Knut Wiig Mathisen at Hydro for tiden ikke er i
stand til å delta (i hvertfall ikke gjennom forskningssenteret på Hærøya).

Hilsen Morten