Litt nytt fra Santa Barbara

skoge@chembio.ntnu.no
11 Jan 2002 18:52:38 +0100

Hei,

Alt går bra med oss i California. Vi leide en større bil og kjørte opp til San Francisco
(regn) og Las Vegas (Magnus vant $75) i juleferien, men nå er det tilbake til hverdagen med
skole og jobbing på universitetet.

Jeg har det veldig fint her, og får jobbe uforstyrret. Det er også en god del som foregår
her på universitet med mye interessante folkj og også hyppige besøk av folk som holder
foredrag. Både Doherty (21 jan) og Seborg (8 mar) skal ha "consortium"-møter.
Videre er det et minne-seminar for Dahleh 9-10 februar der det kommer mye bra reguleringsfolk.
Det er deilig å bare kunne delta på ting uten å være ansvarlig for organisering etc.

Selv har jeg ikke planlagt noen reiser, bortsett fra at jeg skal besøke Univ. of Colorado
(David Clough) på 12. feb. og University of Tewxas i Austin på 14. feb.

Den største nyheten ellers er at Espen Storkaas kom i går. Han har alt funnet seg hybel og
er klar til å starte. Jeg planlegger noen av dr.ing. studentene tar seg en tur bort
hit etter hvert. Stahis Skouras planlegger å komme ganske snart - for ham vil det være
ypperlig å diskutere litt med Mike Doherty som flyttet hit fra UMAss i aug. 2000.

Det er nydelig vær i dag med over 20C, og jeg og Espen planlegger å spise niste på
stranden....jeg håper dere har en fin vinter med deilig hvit snø (jeg er ikke sarkastisk
nå)-

Ha det bra så lenge.

-Hilsen Sigurd

Here is my address 25 Okt 01-01 Apr 02:
Department of Chemical Engineering, University of California,
Santa Barbara, CA 93106-5080, USA, ph. 805 893-5606, fax. 805 893-4731
Home: 77 Alpine Drive, Goleta, CA 93117 , USA, tel. 805 968 2113 or 805 455 9812
(email remains the same: skoge@chembio.ntnu.no)