Videreforing styrkeomraade PROST?

skoge@chembio.ntnu.no
25 May 1999 16:32:04 +0200

Hallo,

Styrkeområdet i prosess.-systemteknikk ved NTNU/SINTEF (PROST)
ble opprett 1. juli 1994 med bevilgning for 5 år.

Denne perioden utløper straks, men vi har dannet et
industrikonsortium som vil føre aktiviteten videre.

I den forbindelse har jeg stilt spørsmål om vi kan fortsette
med statusen styrkeområde.

Under følger svaret fra Per Kristian Larsen, ex-leder i
forskningsutvalget for teknologi (FUTN).

-Hilsen Sigurd Skogestad