Proeveforelesning om CSCW

steinhau@chembio.ntnu.no
Mon, 4 Jan 1999 15:44:24 +0100 (MET)

Hei,

   i anledning av min disputas den 18.jan 1999 har jeg faatt utlevert
   folgende tittel paa proeveforelesning:

   "Computer Supported Collaborative Work (CSCW) among engineers.

    Give an overview of the area with emphasis on methods and tools
    used in Design and Synthesis in various engineering disciplines."

   Tips til referanser og/eller personer med kjennskap til emnet
   mottas med stor takk, helst per e-mail.

p.s. Min avhandling med tittel "On the behaviour of Reactive
   Distillation Systems" blir levert fra trykkeriet mot slutten av
   uka. Jeg sender gjerne en kopi til folk utenfor NTNU. d.s.

--
  Steinar Hauan		--	s.hauan@cmu.edu