Prosjektpresentasjon i DIE3917 (Multivar. frekvensanalyse)

From: skoge@chembio.ntnu.no
Date: Wed Apr 28 1999 - 11:16:47 CEST

Hallo,

Som avtalt blir det prosjektpresentasjon i morgen (torsdag 29. april)
kl. 10.15-12 i rom B333.

Rekkefolgen blir som folger:

1. Lars Imsland og Oddvar Grønning: Regulering av van de Vusse kjemisk reaktor
2. Tore Lid og Marius Govatsmark: Regulering av Destillasjonskolonne
3. Karl Petter Lindegaard: Robust tracking control of ships
4. Toe Skjellnes: Unified power flow controller.

5. Einar Idsø: F16 jagerfly
6. Tu Duc Ngyuen og Erik Adli: Boeing 767 fly
7. Stein Dvergnes: Regulering av gassløft-produksjonsbronn
8. Nils-Otto Negaard og Thomas Breivik: Westland Lynx helikopter

Lengden settes til 10 min paa hver gruppe (+ 2 min til sporsmaal).
Med innlagt 10 min pause skulle vi da vaere ferdig til kl 12.

Jeg har ikke fatt rettet ferdige oppgavene ennaa.

-Hilsen Sigurd

PS. Alle interesserte er velkommen til aa hore paa.

Sigurd Skogestad, professor og instituttleder Tel: +47-7359-4154
Institutt for kjemisk prosessteknologi Fax: +47-7359-4080
NTNU sigurd.skogestad@chembio.ntnu.no
N-7491 Trondheim www.chembio.ntnu.no/users/skoge